Vores team sidder klar til at assistere dig med erhvervsmæssig vejledning, så du kan navigere trygt gennem hverdagens små og store udfordringer.
En Sparekasse der bygger på gode relationer
Turen ind til Sparekassen Kronjylland i Køge går gennem den hyggelige by, over det toppede brosten og ind ad døren til de indbydende moderne lokaler, hvor Sparekassens medarbejdere står klar til at tage sig godt af kunderne.
Imødekommende, ordentlig, kompetent og kundefokuseret er de grundværdier, der bygger fundamentet for sparekassen. Netop måske derfor er Sparekassen Kronjylland, i en undersøgelse foretaget af EPSI-danmark, topscoren, når det handler om at have Danmarks mest tilfredse bankkunder, og det gælder både privat- og erhvervskunder.
Afdelingen i Køge blev etableret i 2016 med blot 6-7 medarbejdere, og på kun 9 år er afdelingen vokset til ca. 25 medarbejdere, hvilket samtidig betyder det nu er den tredje største afdeling i Danmark med fokus på både privat og erhvervskunder. Der spores en stolthed i stemmen fra både Søren og Susanne, når de fortæller om, at den lagte strategi for Sparekassen er lykkedes.
Fokus på medarbejdernes trivsel og et stærkt værdisæt er nogle af de bud på, hvorfor både kunder og medarbejdere holder fast i relationen. Det har stor betydning for vores kunders succes, at vi finder en god balance mellem at være en god sparringspartner, som også kan tage de udfordrende og nødvendige rådgivende samtaler.
Netop den gode relation mellem mennesker har stor betydning for Sparekassens arbejdsmåde, hvor der sættes mere fokus på relationen end på typen og størrelsen af virksomheden, der er tilknyttet afdelingen og den enkelte rådgiver.
Connect Køge Business Club er et stærkt netværk af erhvervsdrivende, som Susanne og Søren ser stor værdi i. ”Vi vil gøre os fortjent til at være end del af Køge og den fantastiske vækstrejse” siger de begge, og det gøres gennem et styrket kendskab til det lokale erhvervsliv og den gode dialog.